Tuesday, June 20, 2006

hulla la la hukkk....

hurmmm... aku kena amek supp paper hari khamis nih. aku amek bukan sebab aku tokleh jawab masa final, tapi sbb aku tak gi langsung. skrg nih aku rasa sdikit kesal la, sbb masa2 skrg ni urat2 malas sumer dah kuar. apatah lagi kemungkinan minggu depan dah nak kena start keje. arrgghhh... actually aku dah mula start jadik pemalas lepas daripada industrial training. industrial training patut dibuat final sem. sbb org dah syok keje, mana nak blajo dah.

skrg ni suka tak suka terpaksa la belajar. sbb aku nak la jugak naikkan cgpa aku yg lebih rendah dari ibrahim pendek. aku cuma ada satu paper harapan untuk menaikkan sumer cgpa yg ada. manusia yg berpemikiran waras pastinya akan setadi sehabis baik untuk final paper ni. tapi mungkin dah sampai detik ni, pemikiran aku masih lagi belum waras. adehh....

oklah, aku dah lama tak update blog ni. saje jek update utk kasik cukup syarat... terima kasih...

No comments: